Öncelikle kullanmayan bir çok anne yorum yapmış. Oğlum 1 yaşında uyku sorunu çok yaşadım gece uykusuna hasrettim doktor önerisiyle aldım tereddüt etmeden kullandım hiç bir yan etkisi yok gıda takviyesi zaten çocuğu sersem yapmıyor veya bayıltmiyor. Uykuya geçişini kolaylaştırıp güzel uyumasını sağlıyor. Bende çok araştırdım sormadıgim doktor eczacı kalmadı gönül rahatlığıyla veriyorum iyiki de almışım diyorum bebeğim uykusunu alınca daha pozitif oluyor daha mutlu. Uykusunu alamayan bebek gün içinde hem mızmızlarnir hemde iştahı olmaz