Oynakbalina Merhaba kızlar kızım 2 ay 11 günlük normalde her gün 2 kez kaka yapardi ama 2-3 haftadir falan 2 güne bir yapmaya simdide 3 günde bir yapmaya başladı. Kakası katı değil cıvık.Bugun doktorumuz : bebekler 10, güne kadar kaka yapması normaldir diyenlere asla inanmayin yanlış biliniyor bir bebek 3 günü geçtiğinde kaka yapmazsa kabız sayilir dedi yanlış biliyormusuz yani.. fitil ve krem verdi masaj yapip 3. Gunde fitil ver dedi. Var mi benim durumumda olan ya kabız olmasindan korkuyorum cok cani yanar diye
NSelenn Oynakbalina bizimki de 3gunde bir yapıyor cıvık şeklinde bize de 10 gün yapmasa bile normal dendi
tubatuba58 Benim bebeğim de normalde her gün kaka yapardı 2 gün oldu çok fazla ıkınıyor sabun verdim yapmadı nefes nefese kaldı zeytinyağı da bir işe yaramadı
Oynakbalina tubatuba58 doktorumuz bize fitil verdi 3 gün yapmazsa 3., gün fitilin yarisini verin dedi bepanthol cilt bakım kremi verdi bununla makatinda günde 4 kez masaj yapin dedi içine sokmadan tabi o bölgeyi uyarın dedi 3 buçuk günü geçerse kabız sayiliyormus bebeklerin 10 güne kadar kaka yapmamasi normal diyenlerede asla inanmayin yanlış bilgi o dedi sizinde haberiniz olsun
Selen16 Merhaba zeytinyağını kulak temizleme çubuğuna batırın makatını uyarın ama hafif bastırın içine girmesin iyice .ben masaj yaparak bide bu tekniği kullanarak yaptırıyordum ins işe yarar sizdede yaparsanız
Oynakbalina NSelenn bizim doktorumuzda kesin bi dille o bilginin yanlış olduğunu söyledi 3 buçuk günü geçerse kabizdir dedi 🤔
Ahsoka Benim de öyle her gün yapıyordu 2 3 kez, iki gündür ıkınıyor çok ağlıyor, gaz çıkarıyordu. Doktora gittik covid 19 olmuş, bu ara salgın arttı ailecek korona olduk.