Merhaba 8 aylık bebeğim. Bazen birkaç saatlik anneme veya kayınvalideme bırakmak durumunda kalıyorum geri aldığımda beni görünce hiç tepki vermiyor. Bazen suratıma bile bakmıyor. Kucağıma gelmeye vs yeltenmiyor çok üzülüyorum neden acaba beni hiç aramıyor :(