Merhaba kızlar. Uzun senelerdir aklımda aslında. Eğitimciyim. Eşimin yeni tayin yeri küçük bi yer. Kızımı gönderecek hiçbir özel kreş yok. Devletinkiler iki tane var ve çok kalabalık almıyorlar zaten daha öğrenci ve verimi düşük bu sebeple. Ben kendi kreşimi açmaya karar verdim. Ama nasıl ve nerden başlamalıyım fikirlere ihtiyacım var. Bulunduğum yerde kiralık yerde pek yok. Dükkan formunda yapılmış bi daire buldum aylar sonra tutabilirim onuda. Devlete vergi bildirimi gerekiyor iş yeri olarak böyle bir yeri kabul ederlermi mesela? Orayı tutarsam sıfırdan yapacam eşyalarıyla duvarlarına kadar baya emek verecem. Ama nasıl ilerlemem konusunda kararsızım. Mesela çocuğu krese giden anneler kurumdan beklentiniz nedir gerçekte olan nedir sizlerinde veli gözüyle düşüncelerinizi almak isterim vede ortalama kuruma ödediğiniz fiyatlar nedir?:)Neler olursa güzel olur waldorf temelli ahşaba yönelik eşyalar düşünüyorum. Ve hayal gücüne dayalı montessori etkinliklerine dayanarak. Ama her türlü fikire açığım.