Yasemin517
Ben ilk 2 ay tek emzirdim sonra mamaya geçtik. 1 yaşına kadar beşikde salladım. Mama verdiğim zamanlar benim ki de uyanıyordu. Ama 1 yaşına girmeden mamayı kestim. Beşikde de uyumuyordu artık. O yüzden ayağımda sallayıp yer yatağına koyuyorum. Şuan mama meme vs almadığı içim herhalde gece uyanmıyor. Sizin alışkanlık olmuş olabilir daha küçük zaten. Ek gıda verin uyumadan önce. Gece uyandığı zamanlar da biberon da su verin. Zamanla memeye değil de su için kalkar oda az. Bi süre sonra onun için de kalkmaz. Ben mamadan su ile kestim. Gece mama için uyanıyordu su verdim salladım. Pes etmemek lazım. İstese de vermeyin eğer doyduğuna eminseniz.