Kızım doğduğundan beri mirena sipral taktırdım kullananlar bilir adeti kesiyor bugün sabahtan beri çarşı dayım çok yürüdüm ağır kaldirmadim 7 en fazla 8 kg poşetler ama çok yürüdüm akşama kadar diyebilirim eve geldim adet sancısı çektim ilk defa oluyor şimdi lavaboya gittim kanama biraz olmuş ağrı vs yok acaba sipralmk kaydı yada yürüdüm diye mi öyle oldu hastaneye giderim muhakkak pazartesi günü ama merak ettim şimdi başına gelen varmı