Kızlar bebeğim çok güzel uykuya dalıyordu saatleri belliydi herseyimini uykusu varmı yok mu anlıyordum ama yaklaşık 3 haftadır ne şekil sallarsam sallıyım ağlıyo yırtınıyor 1 saate anca uyuyor inanın çok yoruldum.. 1 saatten az uyuyor sürekli hemen ayağıma alıp tekrar uyutuyorum ama bütün günüm böle geçiyor ne yemek ne kahvaltı yapamıyorum sürekli ağlıyor yeni uyansa bile yardımcı olun lütfen 😥