Benimfe 1.5 aylık bebeğim çok kızıyorum kendime 🥺 doğduğundan beri hastalıklar ile uğraşıyor ve sanki benim suçum Muş gibi hissediyorum doğdu göbeği enfeksiyon kaptı hastanede yattı 4 gün sonra nerden geldiyse uyuz illeti ile savaşıyor bu da yetmez miş gibi nezle oldu 😭 burnu doluyor sürekli ve öksürüyor arada