Bebeğim 14aylık geçenlerde ateşlendi acile götürmüştüm uzun bir zamandır tuvaletini yapamıyor yaptığında da parça parça yapıyor hastaneye gittiğimiz zaman karın grafiği çekilmişti karnında gaz varmış müdahale için bir krem verdiler sen kullan çocuğa diye ama bir gelişme yok 3 gündür hiç yapamıyor ne yapabilirim acaba