Azra41 Biumuttt anlatamadim galiba elimde 73+31 tane bez var biri normal cırt bez diğeri külot bez 😏 cırt bezin zaten 52 tanesini 250 TL ye aldım ben 52+21+31 250 TL ye de bırakırım sorun yok yani no problem ama sıfır bezde var elim de
Azra41 nolmuskine nerden biliyorsun bu fiyata almadığı mi ? Yeni mi zam geldi 🙄 valla bende aynı bu yazdığım fiyata aldım ister inan ister inanma 🤷
bal012 nolmuskine olur mu canım 2.eli sıfırdan fazlya bile satmaya çalışıyotlar doğruyu söyleyince azar yersin en iyisi boş ver anlatma bile
Azra41 bal012 nerde azarlamisim ? Kapalı paket kullanılmamış 2. Ele mi giriyor ? Ee o zaman siz beleşe verin biz de parayı çöpte buluyoruz haklısın bacım 😘