Aybars-mom160821 Balık yağı kullanmam gerekiyor mu acaba ? Balığı geçen sene seven oğlum bu sene yemedi daha bu sene ilk kez hamsi aldık yaptim ögg dedi 26ayligiz . Kullanan varmı iki yaşında balık yağı önerilerinizi de bekliyorum marka
Ysmn11-11 Aybars-mom160821 ben doktora sormadim.ancak burda bir yorumda okumuştum bir anne doktoruna sormuş 3 yaşından önce önermiyor doktorunuz erken ergenliğe girme durumundan dolayı die
Aybars-mom160821 Ysmn11-11 doktora moktora goturmuyorum maşallah bogazimiz iyi balığa gelince biraz canımı sıktı o seviyor diye aldım yemedi tiksinmişş. Sağlık ocağına gidiyoruz okadar aşıdan aşıya kontrole falan hasta olmadığı sürece uzak duruyorum hastahanede n ozman seneye veriyim hamsi yemedi bide büyük balık denemem lazım
Ysmn11-11 Aybars-mom160821 ben balık.yediriyirum her hafta kızım 17 aylık az da yese her hafta yediriyirum pişirme tekniklerini de değiştirip vermeyi deneyebilirsiniz
Ysmn11-11 Aybars-mom160821 hamsi yediriyirum palamutta vermiştim ama hamsi benim.icin en iyisi kılçık korkum olmuyor ben tavada yapıyorum fırında vermedim hiç