Merhaba hanımlar,
Oğluma oda yaptık ve odasına ısı nemolcer koyduk. Ama nem oranı ilk günler 60larda şuan da 70in altına düşmüyor.
İnternetten baktım rutubetten vs deniyor ama. Evde ne küf ne de rutubet var. Ayrıca akşama kadar camlar açık havalandudiyorum.
Sebebi nedir?