Arkadaşlar bebeğim beşinci ayına girdiği gün adet oldum ve o günden sonra sütümde azalma olduğunu fark ettim. Her iki göğüsümü sağdığımda 60 cc zar zor çıkıyor. Göğüslerimde sert ve dolgun ama acı sızı yok. Kanallar açılsın diye sıcak uyguladım masaj yaptım ama o kadar tek çıkıyor. Sütüm mü kesildi kesilecek. Hani süt inince sızlar ya o sızıyı hissetmiyorum yinede kızımı emzirmeye devam ediyorum ama sızı süt inmesi yaşamıyorum. Neler yapabilirim kızımı emzirmek istiyorum daha çok küçük. Çok üzülüyorum bu duruma lütfen.