Hanımlar merhaba,
Bugün fazlaca şekerli ürün tükettim pirinç pilavı, patates, 10 tane kadar hurma, ballı çay vs.
Aslında ne bulduysam yedim diğer günlere göre fazla tükettim eşim çocuğa daha çok baktı bugün
Bebeğim 2 ay 13 günlük ve akşamdan beri aşırı enerjik elleri kolları hiç durmuyor sürekli emmek istiyor. Emip sonra kusuyor. Benim yediklerim yüzünden süt ekstra şekerlenmiş ve çocuğa enerji yapmış olabilir mi hiç başınıza geldi mi bu durum 😅
Çocuğu sakinleştirebilecek ne tüketebilirim?
Gebelik şekerim vardı hamilelik boyunca şekerden uzak durdum o zamanlar yoğurt süt tüketiyordum şimdi ise bebeğe dokunuyor laktozsuz bile süt ürünü tüketsem kıvranıp duruyor çocuğum.
Ne yiyeceğim ben diye düşünmeye başladım 😅