iyi geceler anneler 10 gundur falan kizim yanindan ayrildigim an korktum diye agliyor baska zamab evde oraya buraya saldiran kosturan cocuk gitti yerine afedersiniz ama popomdan ayrilmayan yer yokmus gibi otururken kucagima oturmak isteyen ben mutfaktayken salondan tek basina yanima gelemeyen ve sebep olarakta surekli agyarak korktum diyen bir cocuk geldi evde yalnizken o boyle davraninca bende korkuyorum 🤣 yani saka maka bu bir surecmi yoksa ne yapmaliyim