Doğduğundan beri her ay verdik bizde birkez sonda denediler canı çok yandı ağladı aldırmadı hatta daha sonra bende poşete değilde bez açık bi şekilde bekleyip yapacağı abı bekledim direk tahlil kabına yaptırdım negatif çıktı steril olması çok önemli birde direk bekletmeden işleme alınması