Kızlar bebeğim 8 aylık oluyor hep molfix kullandım. Bezler değişti şimdi. Yeni bezler pişik yaptı. Molfixin pure&soft olanından kullanıyorum şuan ama o da her yerde olmuyor. Bide fiyatı bir tık daha yüksek. Yeni bi marka denemek istiyorum. Hemde fiyatı biraz daha rahatlatsın istiyorum. Ne önerirsiniz hangi bezi deneyeyim sizce ? Sızdırma pişik yapmayan memnun olduğunuz markalar neler ?