Srl 6.ayda kan verdik sonuçları optimum çıktı ve kullanmadık eğer kullansaydık doktorum sideferi önermişti.Kilosuna göre damla ama damla sayısını 3’e bölüp vereceğiz demişti.Örmeğin;10 kiloysa 4,3,3 damla şeklinde.Diğer konularda bir açıklama yapmamıştı.Bence 6.ayda gidip kan verin hem tüm değerlerine bakılır hem de anlattığınız o zorlu süreci yasamak zorunda kalmazsınız 🙏