Bebegim 4 ay 13 günlük salı günü aşılarını oldu ilk gün huysuzluk sonra düzeldi dün gece ateşlendi hafifti ama huysuzdu bugünde ateşli ölçüyorum 35 36 37,5 38 çıkıyor hep farklı yerlerinden ölçtüğümde farklı çıkıyor ıslak havluyla alnını koltuk altlarına sıktım koydum calpol verdim emzirdim vs yoruluyor kucağımda uyuyor sonra kriz geçirir gibi ağlıyor kendini parçalıyor eşim nöbette yalnızım sabahtan beri napacagimi şaşırdım elleri de sürekli ağzında damaklari kaşınıyor diş mi çıkaracak niye böyle bilmiyorum yarın ilk işim devam
ederse hastaneye götürmek olucak şuan çaresiz kaldım…