1 yaş 6 ay 2 günlük bi oğlum var 3,4 gündür Bi kafasına buyruk dediklerimin tam tersini yapıyor aşırı inat ediyor. Dün gece 12 buçuğa kadar onu aydedeye götürmedigim icin agliyordu. Şimdiye kadar emzigi sadece uyku apnesi olarak kullandık sadece uyku öncesi alıyordu şimdi aklına kaldıkça istiyor ve ağlıyor veriyorum oyuna dalınca hemen alıyorum. Böyle Bi döngü eşim askeri personel izne geldi 20 gün çok güzel vakit geçirdik aslında gitmeden anlattı babam gideceğim ama geleceğim falan diye buna rağmen giderken ağladı biraz buna bağlıyorum tüm bu inadını, huzursuzluklarını. Sizce ağlama krizlerinde nasıl davranmaliyim. Sürekli babasıyla görüntülü konuşuyoruz Aslında. Sinirlenince elimden geldikçe istediklerini yapıyorum olmayacak bisey isteyince de dikkatini başka yöne çekmeye çalışıyorum hergun dışarı çıkarıyorum vs. Ama yine de bazen yetmiyormuş gibi hissediyorum. Tuvalete gitmek lüks su Bi iki gündür o kadar ağlıyor ki midesi bulanıyor ağlarken. Bu ay ayrılık kaygısı yaşıyormuş bebekler. Sizinkilerdede var mı. Aranızda ozellikle psikolog pedagogvzs varsa özellikle yol gösterirse sevinirim. Bu arada onun dışında bütün gelişimi gayet iyi ekransiz ilerliyoruz. Gayet hareketli , oyun oynayan, Bi çok kelimeyi söyleyen hatta anne kalk , anne yoğurt gibi isteklerini belirten Bi bebek. Uzun oldu kusura bakmayın okuyanlar yorum yapmadan geçmesin lütfen 18 ayda siz neler yapıyorsunuz.