İyi akşamlar kızlar ikizlerim var 1 yaşında olacaklar pazartesi günü kızımı 2 hafta önce geceleri ağlamasından sürekli uyuyamamasından kaynaklı doktora götürdük kulak enfeksiyonu dedi antibiyotik kullandık ve geçti. Şimdi bu iki gündür bi yeri ağrımıyor ama yine geceleri ağlıyor yanıma alıyorum susuyor ( alışık değil normalde hep kendi yatağında yatar ) gözü kapalı ağlıyor. Kabus görüyor olabilir mi veya karanlık korkusu ne bileyim var mı bi fıkrınız bi yardımcı olun ne yapabilirim.