Eskiden normal her kadin gibi normal regl duzenim vardi ilk cocukdan sonrada normal.. ikinci dogumdan sonra bi allak bullak oldu sanki regl evet basliyor fakat gun icinde bir ped bile doldurmuyor resmen gelmiyor gelende az yani bazi aylarda olmuyorda hatta… ben eskiden gunde 3 tane rahat sekilde ped kullanirdim nolduysa bana hic dolu dolu bi regl ayim olmuyor boyle olaniniz varmi neler yesem icsem😵💫