Nişasta ilk defa duydum ama ben doğduğunda ilk 10 gün çektim , ıslak mendili bıraktım temizleme pamuğu aldım bi litrelik şişeye kaynatılmış soğutulmuş su koyuyorum her sabah sileceğimde bi kaba döküyorum 1gün yetiyor pamukları ıslatmaya. Hep pamukla sildim bir gün bile ıslak mendil kullanmadım , bize doktorumuz pişik olursa da her gün sürme bi gün krem sür bi gün sürme demişti. Verdiği kremler de iyiydi ama günde bi kere sudocrem ve bi kere de kantaron sürüyorum ben diğerleri hep saf su 5aylık olacağız hala devam