Yasemin517 Selam, bebeğim 10 aylık şuanda 2 ana 2 ara öğün şeklinde ilerliyoruz siz nasıl yapıyosunuz ?
Kaardelen Yasemin517 Bende sizin gibi yapıyorum. Kahvaltısını yaptırıyorum sonrasında ara öğünü veriyorum. Yine yemek yiyor akşam yemeği vs derken geçiyor gün öyle. Kendilerini belli ediyorlar zaten acıkınca. Ben özel bir saat ayarlamıyorum. Tamamen acıkma hissiyatına göre ilerliyorum.🌸
Sdfky Yasemin517 benimde bebeğim 10 aylık bunaralar bende düşünüyorum 😂 günde 3 kez ek gıda alıyor bazen arada ara öğün yapıyorum yaklaşık 3-4 saatte 1 besliyorum yedirirken mızırdanıyorsa zorlamıyorum. Ama bir yerde 3 ana 3 ara gibi birşey görmüştüm bu çocuklar o kadarını nasıl yicek anlamadım…