Pembela Yarın mangal var eti falan onlar alacaklar. Benden bişey istenmedi elim boş gitmemek için ne yapsam
tatlibiranneo Pembela tatlı yap bi islak kek yapabilirsin normal kek yapabilirsn tarcinli limonlu, revani de olur ben diyetteyim ve aklıma tatlıdan başka bir şey gelmiyor 😁 ama mantıklı geliyor bana tatlı yapmak piknikte daha güzel oluyor
OptimusPrime Pembela Mangal sonrası yenecek bir güzel tatlı 🤌🏻 Salata da hoş olabilir. Değişik bir ezme de olur.
Nurcan03 Pembela tek kullanımlık çatal, kaşık, tabak. Piknik tarzı olacaksa yere sermeye örtü, içecek, çerez, meyve, kek ya da bir çeşit tatlı, termosta çay.