papatya_17 Kızlar doğum yapalı 13 gün oldu dün bugün bebeğimden ara ara hırıltılı ses geliyor niye geliyor olabilir
batu_26 O bende doğuştan vardı 2. ayında geçti hatta onunla birlikte hapşırma da vardı bizde bizimki erkek ve 38. Doğum yaptım ondan dedi doktor 5. ayda kontrol ettirdim ayrıntılı çok şükür normal herşey
Kahveseveranne papatya_17 genelde sezaryen doğumlarda bebek daha erken dünyaya geldiği için burunları tam gelişimini tamamlamadığı için bu durum yaşamıyormuş benim oğlumda 1.5 aya kadar hırıltılı bir şekilde öttü tıkanıklığı yoksa korkmayın kendi kendine geçiyor çocuk doktorumuz öyle demişti