Kızlar kortizon yukseligi yaşayan var mı. Benim uc senedir cildimde cizgilenmeler yoğun sac dökülmeleri düzensiz adet yaşıyorum. Kortizon yukseliginden şüpheleniyorum. Kan da normal ama 24 saatik idrarda kortizonum yüksek çıkmış. Bir tumorden mı kaynaklı stresten dolayui mı bilmiyorum yüzüm çizgi çizgi oldukça çok sinir oluyorum. Bu rahasiztlığı yaşayan bilgisi olan var mi