mrym2525 yyasolii bunu bende merak ediyorum baharatsız sadece kimyon ile yerim diye düşündüm eğer yersem 😅
Denizpoyrazz yyasolii hamileyken de emzirirkende yedim. Temiz ve güvendiğiniz yerden olduğu surece sorun olmaz diye düşünüyorum. Bende olmadı.
sweetasya yyasolii hamilelikte doktorum izin vermiyor ama emzirirken nasıl olur bilemedim bende bekleyim:)
Bir-prens-annesiii sweetasya ben hiç sevmem yemem de ama hamilelikte de emzirirken de yenmemesinin sebebi nedir acaba Merak ettim
sweetasya Bir-prens-annesiii sakatat türlerinde parazit miktarının fazla olabileceği için. Temizliğinden çok çok emin değilsen yeme uyarısı aldım
Poyrazannesi0 yyasolii ben emzirdiğim halde çok yedim hiçbir sıkıntı görmedim hala da yemeye devam ediyorum
Minigim38 yyasolii kız tamda kokoreç yemeye geldik 😅😅hamile iken çeyrek yemiştim korkudan şimdi 1 yaşına girecek bebeğim kaç kez yedim saymadım hiç zararı olmadı bana göre