Zeynep_60 Dryaanr ben doğduğundan beri kullandım 18 aylık oldu daha yeni kestim mamayı çok güzel kilo aldırdı kesmek zorunda kaldık gaz da yapmadı üstelik
Dryaanr Zeynep_alya24 ilk defa aldım endişeliyim de hipp markasına aitmiş o biraz rahatlattı çünkü şuan hipp kullanıyorum