Kızlar merhaba 5 aylık bir kızım var normal mama yemiyor anne sütünü yaklaşık bir aydır sadece uyku arasında emiyor bende o yüzden kaşık maması veriyordum fakat son iki gündür onu da asla yemiyor verdiğim gibi püskürtüyor gün boyu aç kalıyor püreler deniyorum mamalar yapıyorum ama asla yemiyor bu konuda çok düşünüyorum lütfen yardımcı olur musunuz