Merhaba arkadaşlar 18 aylık kızım var gelişimin de hiç bir probelem yok yürürken arada düşüyor ama bugun cok uykusunun oldugu bir vakitte resmen ayaga kalkmaya ve yürümekte cok zorlandı 2 adım atıp yere düştü uykusuzluğuna yormak istedim anne yüreği bu şekilde rahatlatmak istiyorum kendimi bu arada pazartesi günü için hastane randevusu aldım o zamana kadar benden daha tecrübeli annelere akıl danışmak için yazıyorum bilgisi olan lütfen yorum yapabilir mi.