Bir yaşında oğlum var kilosu az diye doktor raporlu mama başladı. Ama benim çocuğum bu yaşa kadar ne emzik ne biberon hiçbir şey tutmadı.. Çok da denedim olmadı..
Ben bu mamayi nasıl vereceğim bilmiyorum vermek de zorundayım çok da pahalı 800 lira verdim 60 tane hazır içimlik mamaya.
Bir şekilde içmesi lazım
Pipetli sulukla denedim yok
Biberon denedim yok
Kaşık maması yapınca hepsini bitiremiyor
Öz karıştırdım yok pekmez karıştırdım yok
Bebek bisküvisi karıştırdım iki çekti bıraktı.
Bana lütfen akıl verin 😪