10 kilo fazlalığım var vermek istiyorum ama dayanamıyorum yemek yemeden duramıyorum 4 gündür diyetteyim herşey güzel gidiyordu tartıldım hatta sabah 2.5 kg vermişim bile ama şuan öyle zorluyor ki beni bozuk yemek yemek istiyorum bozmak istemiyorum napsam geçer bu açlık nolurrr bişi diyin yada bu saatte ne yiyebilirim