Arkadaşlar merhaba. Benim kızım 13 aylık. Eşim , bebek 2 yaşına girince bi bebek daha yapalım diyor. Ama ben en az 3,5 / 4 yaşına girince olsun istiyorum.
Çünkü ne bileyim yaa bu 2 yaş sendromu bilmem memeden kesme. Tuvalet eğitimi falan .🤷🏻♀️ Bi de açıkçası ben 3 yaşına kadar emzirmek istiyorum.. ve
Hepsi bi yana kendime pek güvenim yok. Kapasite olarak yeter miyim bilmiyorum. Şuanda bile yetemediğim oluyor.
İlk bebeğim beni psikolojik olarak çok zorladı çünkü ilk zamanlar eş desteği yoktu ve tecrübesizlik , lohusalık bilmem ne çok zor geçti benim için 🥹
Eskiden 2. Çocuk için asla asla diyordum. Ama şimdi daha ılımlıyım. Ama arası kaç yaş olmalı. İdeal olan nedir tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. .