Ya arkadaşlar kızımın kilosu az ve az yiyor doktor diyor yemeği yap önüne koy yedi yedi yemedi süt ver sonra 4 saat karışma ya zaten persentili az e ben böyle yaptıkça daha da geriye düşecek yemiyor önüne koyuyorum oynuyor atıyor zorlamasam daha da Zayıflayacak bi fikri olan aynı durumda olan var mı