Kızlar benim kızım şu an 16 aylık 1,5 yaşına girmesine 2 ay kaldı fakat hâla yürümüyor yani anca elimi tutarak ya da bi yerlere tutunarak yürüyor koltuğa va çıkıyor hareketli bi çocuk ama tek başına desteksiz yürümüyor hâla ayakta duruyor ama adım atınca titriyor korkuyor hemen yere geri oturuyor bebeği geç yürüyen varsa ne zaman yürüdüler acaba ?? Annemin dediğine göre bizde geç yürümüşüz 1,5 yaşlarında yürümüşüz ama gelen giden hâla yürümüyor mu diye sorup duruyorlar canımı sıkıyorlar bende endişe etmeye başladım neden korkuyor diye