anonim351 Evet çok hajlısınız. Sürekli doylardı hep paykaşıcaz yanlarında olcaz bilmem ne aşırı sinir oluyoeum tabiki kurtulan bir bebek çok güzel ama birde sosyal mesyadan bizim üzerimizden kazanıp lüks evlere çıkıyorlar yani resmen dolandırıcılar kusura bakmasınlar, duygularımızla oynayıp kendi kampaynaları bitince diğer bebekler unuttular