Iyı aksmlar bayanlar. Bebegım 2 aylık kntrlnde 5400 du ve 3 aylk kntrlu yaptm bgn 5800 du cok az az almıs ve hıssettım kadarıyla mememi sürkli emmek ıstıyor ama herhalde az geldıgı ıcın uyuya kalıyo emmekten yoruluyo mamaya başlatmayı dusunuyrm sizce hangı mama daha ıyı ve kac cc le baslamam gereklı