Gulcan01- dogum yaptigim hastanenin emzirme danismanligi hizmeti vardi. Emzirme hakkinda bilgi verdiler, uygulama konusunda yardimci oldular. Ama sütüm yine de yetmedi maalesef. Sans eseri e bebegin ucretsiz emzirme danismanligi hizmetini kesfettim ve ordaki emzirme danismanimiz sayesinde eds ile tanistim. Bebegimi 6 ay kadar eds ile besledim, anne sütü ve mama ile. Verdigim mama miktari hic artmadi bu surecte. Sütüm artti yani, ama bebegime yetmedi hicbir zaman. Yani ozetle siz cabaladiktan sonra olmuyorsa nasip. Uzulmeyin 🙏🏼