Merve2019 Bebegm 28 günlk ilk önce aptamil kullandm cok gaz yaptğı icn brakmk zornda kaldk smdi sma kullanyorum memnun musunuz cocuklar icn yarayşlımı..cnkü emzriyorm ama mama ağrlklı beslendği icn merak ediyorum
Alpmerve Merve2019 oğlum 1 yaş 20 günlük doğduğundan bugüne sma kullandım sadece 1 kere Bebelac aldım o kadar iğrenç kokusu varki paketi yarıda attım çöpe
Ayaniz Merve2019 bende 10 aylık bebegime en basından beri sma kullanıyorum .. aşırı bi gaz sorunu olmadı , tadınıda sevdi hiç değiştirmedik hala içiyor .. doktorum piyasadaki sütlerin içerikleri birbirne yakındır ama aptamil içirme onda şeker oranı yüksek demişti ya hipp yada sma dedi bizde smayla basladık
Zehra1234 Gglcn acılan kutuyu ne kadar sürede kullanmamiz lazim üzernde 3 hfta diyo bn emzirdigim için arada bi veryorm 3 hftayı gecti die zararı var mı
Ahmetaysima Bende aptamilden sma gectim bebegim gunde 1 defa iciyor tavsiye uzerine bunu aldim anne sutune en yakin bu mamaymis
Benimoykum Ahmetaysima canım bende doktorumuza sordum aşağı yukarı hepsi aynı dedi mamaların aptamil çok şekerli dedi önermedi hipp v bebelac kullanabilirsiniz demişti bizde bebelac kullanıyoruz
ozlemsenel Ayaniz Afedersiniz ama doktorunuzun dünyadan haberi yok. Aptamilde şeker yok ama önermiş olduğu hippte nişasta, sma'da da maltodekstrin var. Hey gidiii içerik okumak nelere kadir doktorun bile yanlışını buluyor insan. Bence siz de içeriklere bakın tek kişinin lafına değil
Melek1997 Merve2019 canım bende mama meme olarak gidiyorum ama mama faha öok içiyor sma kullanıyorum çok memnunum gazda yapmıyor
Mavi45 Biz de 2 aylığız.Doğduğundan beri bu mamayı veriyorum.Mama +meme gidiyoruz ama mama ağırlıklı besleniyoruz .Ben memnunum .Biraz gazımız var ama başka bebeklere göre az mıdır çok mudur bilmiyorum .Yalnız arada bir kaç gün mamayı değiştirmek için Hipp verdim mahvoldu çocuğum kakasını yapamadı,çok gaz oldu hiç yaramadı Hipp hemen sma ya geri döndük.Ancak her bebekte farklı etkiler olabilir. Ben Sma ya yılların markası olduğu için başladım.Tabi siz bebeğinize göre karar verin.
ovguaydin Benimoykum DOKTORUN KİM CANIM, APTAMİLİ BENİM DOKTORUMDA ÖZELLİKLE ŞEKERSİZ DİYE ÖNERDİ, SEN YANLIŞ ANLAMIŞ OLABİLİR MİS,İN?
Gulsahbas Mamayı hazırlarken biberonu çalkalamayın kızlar çay kaşığıyla karıştırın köpürtmeden mamanın içinde gaz oluşumunu en aza indirmiş olursunuz çalkalanan mamada gaz oluşuyo çünkü
Gulsahbas ve bu arada aptamil ve bebelak ı çoğu doktor önermiyo Sma similak hipp bu üç mama anne sütüne en yakın mamalar bunları öneriyo doktorlar
Merve2019 Önceden gece uykusu iyiydi smdi surekli uyanyo 1 saat olmadan uyanyo gazı olmuyo altı temiz karnı tok neden byle anlamadm
meric Merve2019 Sma sindirimi ağır mama, gaz yapıyordur. Bebelac gold sindirimi rahat mama onu düşünün derim.
Melikeakiner [bilinmeyen] [bilinmeyen] Sma anne sütünden uzak bir mama, anne sütünde bulunan prebiyotik lifler yok. O yüzden yeşil kaka ve kabızlık yapıyor.
Merve2019 meric ya aptamildeyken cok gazı olduğundan o dönemle kyasla iyi aslnda bunda çkaryo kendi gazını.. kaka konusundada kabz degil ama günde 2 kere kaka yapıyo cvık gbi yapıyo hep.. smaya geçnce uyku dzenide dzelmşti aslnda ama, bu gece 1 saatte bir uyandı habire aranyo aç gbi çocuğum 29 günlk 3 saatte bir 80 ml vrriyorum bide emiyo bni stüm az cok ckmaz ama mamayı 80 veriyorum
Gulsahbas meric benim doktorum aptamil tatlı olduğu için bebekler anne sütünü bırakma ihtimali var demişti o yüzden önermiyolar
Merve11_ Gulsahbas Tam tersi benim doktorumda aptamilde anne sütü gibi sadece laktoz var ve içerik olarak ,tata olarak anne sütüne çok yakın. Emzirdikten sonra aptamil verin, emmeyi bırakmaz dedi doktorumuz. Bende başladım çok memnunum, gayetde güzel emiyor.
Gglcn Zehra1234 bununla ilgili hiç bir fikrim yok açıkcası bi doktoruna sorayım ben her zaman 400 gr alıyordum bitiyordu bu defa 800 gr aldım uzun süre gider o yüzden sorayım sende öğrenirsen bana yaz cnm