Çocuğum bir buçuk yaşında ara da girip bakıyordum e devlete ve işlem olarak ödeme aşamasında diyordu bende halen yatmamış diye çıkıyordum öyle deyince yatmış oluyormuş çekilmesi gerekiyormuş yoksa iade ediliyormuş az önce baktım iade edildi diyor benim gibi bilmeyen varsa çeksin iade edilmesin az artık bi değeri yok ama illaki bir eksik karşılanır