Kızlar atak haftalarıni yeni duydum çok üzgünüm 😔😔 Doğduktan 1 hafta sonra başlayan gaz sancıları yetmezmiş gibi bir de bu atak haftalari ile uğraşmak… Süreçte bebeği kolik olup atak haftalarıni sağlıklı geçiren oldu mu ? Bir de bebeğim şu an 43 günlük atak haftasında olabilir mi iki gündür daha fazla canıma okudu da!!!