Cankuzuannesi Oğlum 2 ay 19 günlük. Doğduğundan beri sleepy kullanıyorum. Sızdırma problemi sadece geçiş dönemlerinde yaşadım, 1 numaradan 2’ye, 2’den 3’e geçerken gibi… Onu da normal buluyorum açıkçası çöpçülük büyüdüğü için. Bunun dışında alerji vs gibi bir şey yaşamadık, memnunuz.