Bebeğim 7 ay 7 günlük geceleri emmeye çok sık kalkıyor 1 saatte bir 1 haftadır da emerken bir anda ağlamaya başlıyor 15 dakika ağlıyor sakinleştirdikten sonra geriye uyuyor hemen bu ağlamalar neden oluyor? Diş çıkarma dönemin de olduğu için mi? Düzenli bir uyku düzeni var gündüzleri sabah 7 de kalkar sonra 2 saatte bir uyuyor sonra da gece uykusuna 7-7.30 gibi geçiyor uyuyor fakat gece uykusuna geçerken aşırı zorlanıyor 1 saat falan uğraşıyorum gözler kapalı oluyor ama çok zor dalıyor ağlıyor bazen de bilgisi olan var mı?