Hastanelerde büyük sağım makineleri var.devlet hastanelerinde giriş yapmadan bile gidebilirsiniz kullanabilirsiniz.gogsunuzu makinaya takın ,elinize zeytin yağı vs sürün o kitleyi ovalaya ovalaya parmağınızla meme ucuna doğru itin.yoksa o kitle iltihap apse olur kalır sonuç olarak ameliyat olmak zorunda kalırsın.benimkini malesef öyle yaptılar ilk bebegimde.