EfnanEmineee merhabalar ben de sizin gibi oldum sütüm de yoktu kızım doymuyordu emmedi sonra doktora gittim bu arada 45 kiloydum o sırada kan değerimde vitamin değerimde bir şey çıkmadı doktor sorun yok dedi ben almak istiyorum dedim iştahım yoktu aç aç akşama kadar otururdum bana iştah açıcı spraktin şurup yazdı onu kullandım bir iki ay da 2,buçuk kilo aldım şu an 48im aşırı uyku yapıyor ama ilk başlarda sonra bünyem alıştı öyle böyle değil iştah açıyor sürekli yemek istiyorsun ne olursa birde sana şöyle önerim olsun gerçekten kilo alıdırıyor bir kaba cicibebe süt muz ve varsa biraz fındık fıstık koy ister kaşıkla ye ister blendrla her gün yatarken yap iç yat canım benim 💓🌸