Hem özele hem devlete gidiyorum özel hastane uzak devlet yakin 3 yaşında oğlum var uzak yere gidersem mecbur yanımda goturcem ama hastanede asla durduramayiz bana bakacak biride yok eşim oğlumla ilgilenecek bende kendi kendime bakicam. Ama yakın olan devlette olsam oğlum evde babasıyla kalır bana da orda bakacak birileri var. Ama hastane küçük diye korkuyorum ilkini özelde yapmıştım. Dikiş ağrısı belden vurulan iğne ağrısı aynı mı olur . İlkinde belden iğneyi hissetmedim bile sonda uyusunca takıldı devlette doğuma girmeden takılıyor ondan da çok korkuyorum siz olsanız hangisini tercih ederdiniz