Tcantekin benim bebeğim bugün tam 4 aylık oldu cuma götürdüm sağlık ocağına kilosu 6,200 geldi ebe gayet iyi ded sonra bime geçtik kızımla. Bim de ki çalışan kız ne dese beğenirsin😂 kaç aylık çok zayıf dedi ben mal gibi kaldım bişey de demedim çıktım bimden hemen