Herkese merhaba
18 aylık oğlum var.1 yaşinda filan hayır,meme vs bir iki kelime diyordu şuan hiç kelimesi yok. Tv problemimiz vardı geçenlerde pskologa gittik kesinlikle tv yasak bir haftadır izlemiyor. Bize bir kaç hareketten bahsetti dudağının etrafına çikolata sürün ve yalasın birde pipetle suya üflesin diye (nedenini tam anlamadim dil gelisimi icin sanirim). İletişimde güçlük çekiyorum biraz vurdum duymaz bir çocuk. Dil gelisimi için benim gibi olupta ilerleme kaydedenlerden tavsiye bekliyorum ❤️