ymybaby içinde ayçiçek yağı olduğu için çok dokundu bebeğime karnı taş gibi gaz olmuştu bir kere vermiştim hemen bırakıp ocean aldım doktora sormadım eczacı vermiş genelde bu kullanılıyor ama daha uygun fiyatlı olsun dersen pedia d 3 var ona da bakabilirsin